voorbeeld plattegrond nieuw ticketsysteem

Nieuw ticketsysteem:
Dit verandert er voor jou

Achter de schermen zijn wij overgestapt op een nieuw ticketsysteem. Dit betekent dat we het bestellen van tickets hebben geoptimaliseerd en nog beter aan kunnen sluiten bij de wensen van onze bezoekers. Op deze pagina lees je wat de veranderingen voor jou betekenen.

Voor jouw Stadstheateraccount

Wachtwoord & gegevens bijwerken

Ondanks dat we een nieuw ticketsysteem hebben, blijft jouw account bestaan op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Om tickets te bestellen en weer in je account te kunnen, dien je een nieuw wachtwoord in te stellen. Ook willen we je vragen om te checken of je accountgegevens nog juist zijn. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Klik op de oranje button om je wachtwoord te resetten.
  2. Vul je e-mailadres in en klik op Verstuur reset e-mail.
  3. Via de reset e-mail kun je een nieuw wachtwoord instellen.
  4. Nadat je bent ingelogd in je account, kun je jouw gegevens controleren.

Heb je (nog) geen account? Maak er een aan om online tickets te kunnen bestellen.

Bewaar je huidige (e-)tickets

Tickets blijven geldig

Onze bestelomgeving en (e-)tickets hebben een nieuwe uitstraling gekregen. Ben je in het bezit van tickets voor een voorstelling, film of event? Dan blijven deze geldig. Je hoeft hiervoor dus niets te doen. In je account kun je al je bestelde (e-)tickets terugvinden.

Online zelf tickets inwisselen

Nieuw: tickets ruilen

Heb je tickets besteld, maar komt de datum je niet meer uit? Of ga je toch liever naar een andere voorstelling? Vanaf nu is het mogelijk om in je account tickets te ruilen.

Voorwaarden tickets ruilen:

  • Je kunt eenmalig gratis ruilen voor één voorstelling. Daarna kost dit € 2,00 per ticket.
  • Ruilen is mogelijk tot zeven dagen voor de voorstelling.
  • Bij een duurder ticket betaal je het prijsverschil bij. Je krijgt geen geld terug indien het nieuwe ticket goedkoper is.
  • Ruilen naar een voorstelling in een ander theaterseizoen is niet mogelijk.

Tickets annuleren

Naast ruilen blijft het mogelijk om tickets te annuleren tot uiterlijk één dag voor de voorstelling. Hiervoor betaal je € 5 per kaart aan administratiekosten, met een maximum van € 10. Stadstheatervrienden betalen geen administratiekosten.

Zo zet je een tegoed in

Digitaal tegoed naar cadeaukaart tegoed

Bij het retourneren van tickets bouw je een tegoed op. Ook kun je ervoor kiezen om het door jou betaalde ticketbedrag bij annulering van de voorstelling als tegoed op je account te laten staan. Vanaf nu vind je dit tegoed terug op een cadeaukaart.

In je account kun je jouw cadeaukaart(en) inzien. Op de kaart staat een specifiek nummer en een pincode. Om het cadeaukaarttegoed in te zetten bij een online bestelling, vul je in de laatste stap van het bestelproces het nummer en de pincode in. Klik daarna op inwisselen, zodat het tegoed wordt verrekend met het te betalen bedrag.

Je hoeft de cadeaukaart niet in één keer te besteden. Het resterende tegoed is bij een volgende bestelling te gebruiken.

Veelgestelde vragen

  • Hoe reserveer ik een nagenietarrangement?

    In stap twee van het bestelproces kies je dit arrangement bij je tickets.

    Heb je al kaarten? Geen probleem. Ga naar je account, selecteer de voorstelling, klik op ‘bekijk bestelling’ en kies ‘Nagenietarrangement kopen’. Rond zo je bestelling af en geniet zorgeloos na. Vragen? Onze Servicebalie helpt je graag verder.

Contact opnemen

Heb je verder nog vragen of opmerkingen over dit nieuw ticketsysteem? Neem dan gerust contact op met onze servicebalie.

contact