Servicebalie ticketverkoop medewerker

Ticketverkoop

Bestel op ieder moment van de dag de tickets voor je favoriete voorstelling via de website. Wil je liever een papieren ticket? Reserveer en bestel dan via de servicebalie. Dat geldt ook voor rolstoelplaatsen en tickets met kortingspassen.

Weet waar je koopt

Weet waar je koopt: alleen bij officiële verkooppunten. Doe dit om teleurstellingen te voorkomen.

Lees meer
Foto van een online bestelling

E-tickets

Online bestellen

Bestel je de tickets online? Dan kun je ervoor kiezen om de e-tickets in je mail te ontvangen of bij de servicebalie op te halen. Bij binnenkomst in het Stadstheater vragen we je om een digitale versie op je telefoon of om een uitgeprint ticket. De e-tickets zijn makkelijk terug te vinden in je eigen Stadstheater account.

Stadstheater servicebalie medewerker kaartverkoop

Ticketverkoop via de servicebalie

Natuurlijk is (telefonisch) reserveren ook nog steeds mogelijk tijdens openingstijden van de servicebalie. Als je ervoor kiest om de tickets op te halen, zorg dan dat je de bestelling binnen 14 dagen ophaalt. Je kunt de tickets ook per mail ontvangen. De servicebalie is open vanaf 1 uur voordat de voorstelling begint. Bij de servicebalie is het enkel mogelijk om te pinnen. Contant betalen is niet mogelijk.

  • Betaal ik transactiekosten?

    Ja, wij rekenen € 2,50 transactiekosten per bestelling. Voor postverzending vragen wij naast de transactiekosten ook € 5,00 verwerkingskosten. Kies je voor e-tickets dan betaal je geen extra kosten naast de transactiekosten.

  • Hoe werkt online reserveren?

    Een reservering maken en online je stoel kiezen is 24 uur per dag mogelijk via www.stadstheater.nl. Via de button ‘Bestel tickets’ bij de voorstellingen kom je in een inlogscherm.

    Als je vaker tickets besteld hebt bij het Stadstheater log je in met eigen gegevens bij ‘Mijn account’. Als je mailadres bij ons bekend is zonder wachtwoord, vraag dan om een automatisch gegenereerd wachtwoord. Je ontvangt dan een mail met je nieuwe wachtwoord. We raden je aan dit zelf aan te passen in ‘Mijn account’.

    Als je voor de eerste keer tickets bestelt, heb je een nieuw account nodig, deze maak je hier aan.

  • Ik wil mijn tickets annuleren, kan dat?