Bestel op ieder moment van de dag de tickets voor je favoriete voorstelling via de website. Wil je liever een papieren ticket? Reserveer en bestel dan via de servicebalie. Dat geldt ook voor rolstoelplaatsen en tickets met kortingspassen.

Ticketverkoop
Weet waar je koopt
Weet waar je koopt: alleen bij officiële verkooppunten. Doe dit om teleurstellingen te voorkomen.

E-tickets
Online bestellen
Bestel je de tickets online? Dan kun je ervoor kiezen om de e-tickets in je mail te ontvangen of bij de servicebalie op te halen. Bij binnenkomst in het Stadstheater vragen we je om een digitale versie op je telefoon of om een uitgeprint ticket. De e-tickets zijn makkelijk terug te vinden in je eigen Stadstheater account.

Ticketverkoop via de servicebalie
Natuurlijk is (telefonisch) reserveren ook nog steeds mogelijk tijdens openingstijden van de servicebalie. Als je ervoor kiest om de tickets op te halen, zorg dan dat je de bestelling binnen 14 dagen ophaalt. Je kunt de tickets ook per mail ontvangen. De servicebalie is open vanaf 1 uur voordat de voorstelling begint. Bij de servicebalie is het enkel mogelijk om te pinnen. Contant betalen is niet mogelijk.
-
Betaal ik transactiekosten?
-
Hoe werkt online reserveren?
-
Ik wil mijn tickets annuleren, kan dat?