Bestel op ieder moment van de dag de tickets voor je favoriete voorstelling via de website. Wil je liever een papieren ticket? Reserveer en bestel dan via de servicebalie. Dat geldt ook voor rolstoelplaatsen en tickets met kortingspassen.

Ticketverkoop
Weet waar je koopt
Weet waar je koopt: alleen bij officiële verkooppunten. Doe dit om teleurstellingen te voorkomen.

E-tickets
Online bestellen
Bestel je de tickets online? Dan kun je ervoor kiezen om de e-tickets in je mail te ontvangen of bij de servicebalie op te halen. Bij binnenkomst in het Stadstheater vragen we je om een digitale versie op je telefoon of om een uitgeprint ticket. De e-tickets zijn makkelijk terug te vinden in je eigen Stadstheater account.

Ticketverkoop via de servicebalie
Natuurlijk is (telefonisch) reserveren ook nog steeds mogelijk tijdens openingstijden van de servicebalie. Als je ervoor kiest om de tickets op te halen, zorg dan dat je de bestelling binnen 14 dagen ophaalt. Je kunt de tickets ook per mail ontvangen. De servicebalie is open vanaf 1 uur voordat de voorstelling begint. Bij de servicebalie is het enkel mogelijk om te pinnen. Contant betalen is niet mogelijk. Contactloos betalen kan bij bedragen tot € 50.

Het cadeau dat bijblijft
Podium Cadeaukaart
Met de Podium Cadeaukaart schenk je een onvergetelijke avond uit. De kaart geeft toegang tot 30.000 voorstellingen in meer dan 300 theaters door heel Nederland. Jouw ontvanger kiest zelf waar en wanneer. De kaart gebruik je gemakkelijk bij het Stadstheater, zowel online als aan de balie.
Een prachtig cadeau dat drie jaar geldig blijft en in delen te besteden is. Koop hem nu via de knop hieronder of bij onze servicebalie.
-
Betaal ik transactiekosten?
-
Hoe werkt online reserveren?
-
Ik wil mijn tickets annuleren, kan dat?
-
Is het Stadstheater goed bereikbaar? Waar kan ik het beste parkeren?
-
Waar kan ik mijn jas en tas laten tijdens mijn bezoek?
-
Is het mogelijk om voor of na de voorstelling wat te eten of drinken in het Stadstheater?