Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over jouw bezoek aan het Stadstheater?
Je vindt de antwoorden van de meest gestelde vragen hier.
Algemene vragen
-
Is het Stadstheater goed bereikbaar? Waar kan ik het beste parkeren?
-
Kan ik een uitrijkaart kopen?
-
Is het mogelijk om voor of na de voorstelling wat te eten of drinken in het Stadstheater?
-
Hoe reserveer ik een nagenietarrangement?
-
Waar kan ik mijn jas en tas laten tijdens mijn bezoek?
-
Ik ben te laat voor een voorstelling, wat moet ik nu doen?
-
Waar kan ik terecht als ik iets ben kwijtgeraakt tijdens mijn bezoek?
-
Hoe laat openen de deuren van de theaterzaal voor een voorstelling?
-
Heeft de voorstelling een pauze?
-
Zijn er oordoppen verkrijgbaar in het Stadstheater?
Tickets kopen
-
Kan ik tickets ruilen?
-
Betaal ik transactiekosten?
-
Hoe werkt online reserveren?
-
Kan ik een stoel reserveren?
-
Hoe koop ik tickets met de Podium Cadeaukaart?
-
Welke cadeaukaarten worden geaccepteerd?
-
Waar bestel ik tickets voor Filmhuis Cameo?
-
Ik wil mijn tickets annuleren, kan dat?
-
Kan ik mijn papieren theaterbon nog wel inwisselen?
-
Moet ik voor (kleine) kinderen die meegaan naar de voorstelling ook een kaartje kopen?
-
Waar kan ik mijn inleidingen/nagenietarrangementen terugvinden?
Toegankelijkheid van het Stadstheater
-
Kan ik met mijn rolstoel of rollator de zaal in?
-
Waar kan ik het beste zitten in de zaal als ik slecht ter been ben?
-
Is het mogelijk om met een gehandicaptenparkeerkaart te parkeren?
-
Mag mijn blindengeleidehond mee naar binnen?
-
Is er gehoorondersteuning beschikbaar voor slechthorenden?
Mijn gegevens
-
Hoe kan ik mijn gegevens inzien, wijzigen of laten verwijderen?
-
Hoe geef ik een adreswijziging door?
-
Waar kan ik mij aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?
-
Waar zijn mijn favorieten gebleven?
Neem contact op
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via servicebalie@stadstheater.nl, bel ons op 088 – 220 70 10 of loop langs bij de balie aan het theaterplein 10.